Regulamin Promocji Projekt za 1 zł 

Regulamin Promocji Projekt za 1 zł  na Gres.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady realizacji promocji polegającej na odpłatnym zaprojektowaniu łazienki i możliwości odliczenia kosztu Projektu od zakupów dokonanych w sklepie internetowym działającym pod adresem www.gres.pl (dalej zwana Usługą lub Promocją) i w szczególności reguluje:

     A.  Warunki świadczenia Usługi/Promocji. 

     B.  Zasady korzystania przez konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. 

     C.  Zasady korzystania z Projektu. 

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, zastosowanie znajdą postanowienia Regulaminu obowiązującego w sklepie internetowym działającym pod adresem www.gres.pl.  

Definicja pojęć użytych w Regulaminie Promocji:

     A. Regulamin – Regulamin sklepu internetowego działającego pod adresem www.gres.pl. 
     B. Regulamin Promocji – niniejszy dokument, Regulamin Promocji Projekt za 1 zł.  
     C. Usługa - odpłatna usługa Projektowania polegająca na opracowaniu koncepcji projektowej wnętrz, której przedmiotem jest wnętrze łazienki.  
     D. Projektant - osoba realizująca Usługi projektowania wnętrz w imieniu Megabay S.A. na rzecz Klienta.
     E. Projekt - wizualizacja łazienki Klienta wykonana przy użyciu programu do projektowania. Projekt wykonywany jest na podstawie podanych przez Klienta wymiarów i szczegółów pomieszczenia. Projekt nie zawiera dokumentacji technicznej, wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej. 


  3. Klientem może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. Osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych może także być Klientem Sklepu internetowego, jeśli nie narusza to powszechnie obowiązującego prawa.

  4. Ceny w Sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i Dostawy. Klient jest informowany o kosztach Dostawy w trakcie składania Zamówienia.

  5. Informacje handlowe zamieszczone w Sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert, nawet jeśli informacja ta zawiera jednostkową cenę towaru.

  6. Klient może skontaktować się z Usługodawcą:

     A. mailowo - wysyłając wiadomość mailową na adres: [email protected]

     B. telefonicznie pod numerem telefonu 455 450 700 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora, z którego korzysta Klient)

§ 2 Świadczenie usług drogą elektroniczną.

Świadczenie usług drogą elektroniczną odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie. 

§ 3 Warunki i zasady działania Promocji Projektowania Łazienki.

  1. W ramach promocji Projektowania Łazienki, Klient ma prawo odliczyć koszt sporządzenia projektu łazienki od zakupów dokonanych za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod adresem www.gres.pl. 

  2. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakupienie Projektu łazienki w Sklepie a następnie wykonanie zakupów w Sklepie w terminie 3 miesięcy od momentu zakupu Projektu. Wartość kwoty jaką klient może odliczyć od zakupów dokonanych w Sklepie jest uzależniona od rodzaju Projektu, na który zdecydował się Klient i przedstawia się następująco: 

     A. Projekt małej łazienki do 3 m2 - przy zakupie płytek o minimalnej wartości 1600 zł  – wartość upustu 298 zł
     B. Projekt średniej łazienki od 3 do 7 m2 - przy zakupie płytek o minimalnej wartości 1600 zł  – wartość upustu 428 zł
     C. Projekt dużej łazienki powyżej 7 m2 - przy zakupie płytek o minimalnej wartości 1600 zł  – wartość upustu 548 zł


  3. Zakup Projektu odbywa się w taki sam sposób jak zakup innych produktów oferowanych przez Sklep i jest szczegółowo opisany w Regulaminie. 

  4. W przypadku wątpliwości przyjmuje się, że usługa Projektowania obejmuje w szczególności:

     A. Kontakt Projektanta z Klientem (telefoniczny lub mailowy)
     B. Wykonanie Projektu (render w postaci jpg.- najczęściej w rozdzielczości 1680x1050) oraz dokumentację pdf.
     C. Dwukrotne sesje poprawkowe (uwzględnienie zastrzeżeń Klienta co do Projektu).
     D. Wykonanie dokumentacji obejmującej:

  • wymiary pomieszczenia.
  • układ płytek. 
  • zestawienie ilościowe płytek.
  • zestawienie dodatkowych elementów wyposażenia. 
  • ofertę na zakup ww. produktów w Sklepie. 

  5. Projektant zobowiązuje się do nawiązania kontaktu z Klientem w przedziale czasowym od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu zawarcia umowy (od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail od Usługodawcy o przystąpieniu do realizacji zamówienia). 

  6. Klient jest zobowiązany dostarczyć Projektantowi wszelkie niezbędne dane oraz informacje, które są wymagane do opracowania Projektu w tym w szczególności wymiary łazienki, skosy w pomieszczeniu, miejsce przyłączy wodnych i kanalizacyjnych. W przypadku podania nieprawdziwych lub niepełnych danych Sklep nie odpowiada za prawidłowość wykonanego Projektu. 

  7. Projektant, na podstawie dostarczonych przez Klienta danych, przygotowuje wstępny Projekt, który zostaje przekazany Klientowi do weryfikacji i oceny. 

  8. Termin realizacji Projektu wynosi od 10 do 30 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Projektanta informacji, o których mowa w § 3 ust. 6 Regulaminu Projektowania Łazienki. 

  9. W ramach realizacji jednego Projektu, Klient może zwrócić się dwukrotnie o dokonanie zmian w Projekcie, polegających na niewielkich zmianach funkcjonalnych lub organizacyjnych. Do niewielkich zmian nie są zaliczane, na przykład: 

     A. zmiana wymiarów pomieszczenia

     B. zmiana koncepcji rozmieszczenia elementów takich jak prysznic, wanna czy toaleta

     C. zmiana stylu aranżacji 

  10. Klient zobowiązany jest do przedstawienia swoich uwag i korekt w terminie ustalonym przez strony, jednak nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wstępnego Projektu lub od dnia otrzymania Projektu po poprawkach.

  11. Termin naniesienia poprawek przez Projektanta do Projektu wynosi do 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Projektanta uwag i korekt zgłoszonych przez Klienta zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

  12. Po przygotowaniu Projektu po dwukrotnym przedstawieniu zastrzeżeń przez Klienta lub po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji Klienta, Projekt uznaje się za zakończony a Usługę za wykonaną. Wraz z otrzymaniem ostatecznej wersji Projektu, Klient otrzymuje dokumenty wskazane w § 3 ust. 4 Regulaminu Promocji.

  13. W przypadku opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych od Projektanta, termin realizacji Projektu może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

  14. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Klienta na prośby o dostarczenie niezbędnych danych lub uwag do projektu w terminie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty wysłania przez Projektanta stosownego wezwania, Projektant ma prawo do wstrzymania dalszych prac nad Projektem do momentu otrzymania wymaganych informacji.

  15. W przypadku, gdy brak odpowiedzi ze strony Klienta utrzymuje się przez okres dłuższy niż 14 dni kalendarzowych, Gres.pl ma prawo do rozwiązania umowy z winy Klienta bez zwrotu kosztów.

  16.  Usługa jest realizowana w sposób zdalny, co oznacza, że wszelka komunikacja między Klientem a Gres.pl oraz między Klientem a Projektantem odbywa się za pośrednictwem kontaktu telefonicznego i poczty elektronicznej. Przy realizacji Usługi nie ma możliwości, aby Klient oraz Projektant mieli z sobą kontakt bezpośredni. 

  17. W przypadku braku wpłaty w terminie do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, Usługodawca ma prawo odstąpić od Umowy.

  18. Klient nie ma obowiązku kupowania produktów z oferty otrzymanej wraz z Projektem. Aby, skorzystać z promocji wystarczający jest zakup płytek w Sklepie o wartości co najmniej 1.600,00 zł brutto.

  19. Jeżeli Klient będący osobą fizyczną składa Zamówienie przy użyciu danych dotyczących działalności gospodarczej prowadzonej przez Klienta, Megabay S.A. uznaje, że nabywa on Usługę w związku z taką działalnością i faktura VAT wystawiona będzie na tego Klienta jako prowadzącego działalność gospodarczą.

  §4 Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres mailowy bądź listowny Sklepu internetowego.

  2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy liczony jest od dnia:

      A. objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku, gdy odstąpienie dotyczy umowy sprzedaży (wyjątki określania początkowego terminu przy umowie sprzedaży wskazane są w punktach b) i c));
      B. objęcia ostatniej partii lub części w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik – w przypadku gdy odstąpienie dotyczy umowy sprzedaży obejmującej wiele towarów dostarczanych partiami lub w częściach;
     C. objęcia pierwszego z towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku, gdy odstąpienie dotyczy umowy sprzedaży polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez określony czas;

     D. zawarcia umowy – w przypadku, gdy odstąpienie dotyczy Usługi świadczonej drogą elektroniczną.


  3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.

  4. W razie odstąpienia od umowy - umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

  5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

     A. świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
     B. w której przedmiotem umowy jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
     C. w której przedmiotem umowy są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
     D. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; a jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
     E. zawartej w drodze aukcji publicznej;
     F. o dostarczanie treści cyfrowych nie dostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i       uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;
     G. o świadczenie usług, za które jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.


  8. W związku z ściśle indywidualnym charakterem Projektu, Sprzedawca informuje, że w przypadku zakupu Projektu, nie jest możliwe odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Sprzedawca umożliwia jednak odstąpienie od umowy bez podania przyczyny do czasu skontaktowania się Projektanta z Klientem. 

  9. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.

  10. Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej ewidencji Działalności Gospodarczej.

  11. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest tutaj: https://gres.pl/reklamacjeizwroty

§5 Reklamacje

  1. Tryby i sposoby rozpatrywania reklamacji zostały opisane w Regulaminie Sklepu. 

  2. Do zasad rozpatrywania reklamacji zastosowanie znajdzie ustawa o prawach konsumenta oraz postanowienia ogólne Kodeksu Cywilnego, w tym w szczególności przepisy dotyczące umów o dzieło (art. 627-646 k.c.). 

§6 Prawa autorskie

  1. Wraz z Projektem, Sklep udziela Klientowi nieodpłatnej licencji wyłącznej na korzystanie z Projektu przez nieograniczony czas, obejmującą prawo do niekomercyjnego wykorzystania Utworu przez Klienta na wszystkich możliwych polach eksploatacji. 

  2. Udzielenie przez Klienta sublicencji wymaga uprzedniej zgody Sklepu, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 

  3. Dalsza odsprzedaż Projektu lub inne jego komercyjne wykorzystanie jest niedozwolone. 

§7 Zasady przetwarzania danych osobowych

Zasady przetwarzania danych osobowych zostały określone w Regulaminie Sklepu. 

§8 Postanowienia końcowe

  1. Klienci nie mogą przenieść obowiązków związanych z Usługą na osoby trzecie, bez uprzedniej zgody Gres.pl.

  2.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Promocji zastosowanie znajdą postanowienia Regulaminu Sklepu oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 

Regulamin wchodzi w życie dnia 20.08.2024