Metody płatności dostępne w gres.pl

 

                             

Informacje o wysyłce i dostawie:

Produkty dostępne na magazynie pakujemy i wysyłamy w ciągu 24h po zaksięgowaniu środków, a w przypadku zamówień za pobraniem czas  może się wydłużyć do max. 72h. Jeśli w zamówieniu są produkty z różnymi terminami dostaw lub z różnych magazynów zawsze kontaktujemy się w celu ustalenia najbardziej dogodnego dla Klienta czasu dostawy. 


Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich: Rohlig Suus, Raben i DPD. 

Towar do naszych Klientów dowożony jest w dni robocze w godzinach 8-16. Nie jest możliwa dostawa towaru na konkretną godzinę.

CENY TRANSPORTU TOWARÓW:

Dla wszystkich Klientów, którzy dokonali zakupów płytek na kwotę powyżej 3000zł brutto transport całości zamówienia jest gratis!

Transport pojedynczej palety płytek (o maksymalnych wymiarach 60x120 cm): 199 zł
Transport listew: 39 zł (bez względu na ilość)
Transport pierwszej baterii: 29 zł
Transport wanny: 149 zł
Transport kabiny prysznicowej: 149 zł
Transport ceramiki łazienkowej: 49 zł
Transport grzejnika: 79 zł
Transport mebli: 119 zł
Transport akcesoriów łazienkowych: 29 zł


W przypadku przesyłek realizowanych spedycją kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru - wynika to z regulaminów firm spedycyjnych. Bardzo prosimy o uważne wskazywanie adresu dostawy, który pozwala na swobodny dojazd dużym samochodem transportowym. Do miejsca dostawy musi prowadzić droga, której nie obejmują zakazy lub ograniczenia ruchu dla pojazdów o masie powyżej 3.5 tony. W przypadku ograniczeń dojazdowych bardzo prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia. 

W dniu wysyłki za pośrednictwem e-mail oraz SMS (dla wybranych przewoźników) poinformujemy Cię o wysyłce zamówienia wraz z numerem śledzenia przesyłki, który można sprawdzać na stronie spedytora.  

Zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki lub odebranie zamówienia z magazynu nie jest możliwe.

W przypadku braku odbioru przesyłki oraz ponownej próby dostarczenia może zostać doliczona dodatkowa opłata.


PODCZAS ODBIORU TOWARU - WAŻNE INFORMACJE:

W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy sprawdzić, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń. Jeśli stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń, należy się podpisać na liście przewozowym

Jeśli zostały stwierdzone uszkodzenia - należy sporządzić protokół szkody i na liście przewozowym wpisać “zewnętrzne uszkodzenie przesyłki”.

Po przyjęciu towaru i podpisaniu listu przewozowego prosimy sprawdzić przesyłkę bez względu na stan opakowania. Firmy przewozowe akceptują reklamacje dotyczące uszkodzeń w  transporcie maksymalnie do 7 dni od daty dostarczenia. 

W przypadku płatności za pobraniem towar można obejrzeć dopiero po dokonaniu opłaty i podpisaniu listu przewozowego.